Més
22/02/2019 20:30
TMC Teatre Municipal Cooperativa
Plaça Cooperativa, 5
FESTIVAL ZERO
Una dona d’edat indefinida explica les seves recances. Amb un gust especial per la hipèrbole sentimental, exposa les desil·lusions que l’han convertida en la persona que és ara, i s’emmiralla en la desmesura de les heroïnes de Tennessee Williams o les dives de la cançó. Rere les seves històries apareix una figura desnonada emocionalment i econòmicament que lluita per la supervivència amb les armes de la ficció.
Una peça amb dramatúrgia de Marc Rosich, que fa incursions en la dansa, el teatre gestual, el text clàssic, el playback, la cançó en directe i la perfomance, i busca la proximitat amb el públic en un escenari no convencional.
Preus: 7,20 € anticipada – 8,00 € dia espectacle
Durada: 1 Hora sense entreacte
Autoria: Roberto G. Alonso, Marc Rosich
Dramatúrgia i direcció: Marc Rosich
Intèrprets: Roberto G. Alonso
Vestuari: Roberto G.Alonso
Espai escènic i il·luminació: Víctor Peralta
Coreografia: Roberto G. Alonso
Producció executiva: Joan Solé
Producció: Cia. Roberto G. Alonso
Coproducció i residència: Fira de Tàrrega 2016
Programa de Suport a la Creació | Agraïments: Anna Giribet | Amb el suport: Generalitat de Catalunya i Ajuntament de Barcelona