Escola de salut per famílies

    0

    24/10/2018 17:30

    Biblioteca Esteve Paluzie

    Plaça de la Constitució, s/n

    L’Escola de Salut és un programa que, a través d’un cicle de xerrades, busca dotar a les famílies d’eines per a poder donar una millor atenció als seus infants.

    Està dirigit a famílies amb infants de més de 2 anys, encara que està obert a tota la ciutadania que tingui inquietuds per millorar l’atenció i educació dels infants o adquirir una altra visió d’algun dels temes que es tractaran.

    Les xerrades, de caràcter mensual, tenen una duració de 60 minuts i es realitzen a la Biblioteca Esteve Paluzie. Són gratuïtes i no cal inscripció prèvia.

    Es comptarà amb professionals de pediatria i personal del Taulí especialistes de la seva àrea, que a través de les diferents sessions ens parlaran de diversos temes relacionats amb la salut i criança dels infants.

    L’Escola de Salut està organitzada per l’Equip d’Atenció Primària de Barberà del Vallès de l’Institut Català de la Salut, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barberà del Vallès, el Parc Taulí Sabadell i els Mossos d’Esquadra.

    FER UN COMENTARI

    Introduïu el vostre comentari.
    Introduïu el vostre nom aquí