Grup Senderista Barberà
Manel Carcaño, nou president del Grup Senderista Barberà. Lluís Fradera continuarà com a president d’Honor de l’entitat.
Aquest dilluns, 13 de gener, després de la reunió de la junta directiva de l’entitat, s’ha acordat proposar el Sr Manel Carcaño com a nou president del Grup Senderista Barberà. La resta dels membres de la junta són Ana Rengel i dos membres de l’equip inicial, Josep Viladot i Salva Pou.
Enguany farà 15 anys de les primeres caminades com a Grup Senderista i la voluntat del Grup és donar continuïtat a totes les iniciatives fetes durant aquestes temporades.
Reivindiquem la nostra filosofia d’apropar-nos a la natura a través de les caminades i l’esport.
Mantenim les caminades setmanals dels dijous, a l’estiu tornarem a fer les clàssiques nocturnes, continuarem fent caminades programades pels altres Grups Excursionistes de Catalunya i, si hi ha voluntat per part de l’Ajuntament, ens agradaria fer una caminada anual dins del terme municipal de la nostra ciutat.